reklama

"A cigáni...?"

Rodičia predávali pole.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Týzdeň som obiehal realitky, furt mi volali, taká ponuka, hentaká ponuka, tototamto. Okrem toho bolo zopár kupcov mimo realitky. No kopa starostí.

Jedného dňa telefonát, realitka. Prebral som hovor, vraj majú kupcu, platí ihneď (aj doslova, ak treba), ale problém: rómska rodina. Agent (len v jednom origináli, nečakajte historku a la Matrix) sa ma pýta, či by to nebol problém. Hovorím, nebol. Oboznámil som rodičov, rozhodnutie padlo, predáme pole im.

O pár dní sme sa stretli v realitke, všetko prebehlo bez komplikácií, pole sa predalo. Kupujúci boli veľmi milí, sympatickí ľudia, zašli sme s nimi ešte na drink (a osobne by som sa ďalšiemu stretnutiu nebránil). Pri pive sme kecali o všeličom možnom, samozrejme aj o pozemku. Donekonečna sme rozoberali prípojky, budúcich susedov (stavebný pozemok), odrazu mám nad čím uvažovať, keď počujem:

"Keď tam dovezieme materiál na stavbu, nebývajú tam nejakí cigáni, čo by to pokradli?"

Nie sú všetci rovnakí.

Peter Grejták

Peter Grejták

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Grejty Zoznam autorových rubrík:  FotografieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu