reklama

Ako som fotografoval svadbu

Bol som požiadaný o vytvorenie svadobných fotografií. Fotografovanie to bolo zaujímavé a hoci trocha únavné, veľmi príjemné. Najkrajším momentom bolo hľadanie správneho momentu pre fotografiu, vystihnúť atmosféru a trošku experimentovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Pri svadobnej fotografii by fotograf, podľa môjho názoru robiť kompromis. Dodať relatívne štandardné fotografie aby vyhovel zákazníkom a zároveň sa autorsky vyjadriť tak, aby bol spokojný so svojou prácou. Všetko je otázkou vzájomnej dohody. Mal som šťastie, mladí ľudia ktorých som fotografoval nedisponujú štandardným vkusom (ak niečo také vôbec existuje) a tak som mohol hľadať aj menej tradičné motívy. Ponajprv ale, aby bolo všetko naporiadku a aj tetky spokojné, stretli sme sa pred obradom. (Pozn.: v texte je pár ilustračných fotografií, ostatné sú na konci článku. Použitá technika: Nikon d40x, 18-55, 55-200)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu

A samozrejme, nesmie chýbať fotografia auta v ktorom sa mladomanželia vezú:

Obrázok blogu

Samozrejmosťou je obrad, ten býva pre fotografa náročný pretože sa všetko deje rýchlo. Samozrejme, každý fotograf má svoje metódy, niekto preferuje automatiku, niekto má odskúšané "svoje" nastavenie fotoaparátu. Ja som skúšal oboje. Zistenie: automatika tu nie je zlým pomocníkom.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Po obrade nasleduje gratulácia a odchod do sály kde sa koná slávnosť. Na tej sa najmä tancuje a konzumuje. Veselica. Slávnosť začína tancom mladomanželov:

Obrázok blogu

Tancujú samozrejme aj hostia:

Obrázok blogu

Mal som to šťastie že nevesta bola unesená do neďalekého podniku. Ja som sa nachádzal v skupine manžela, mohol som sa tak pokúsiť zachytiť hektickú atmosféru akcie "nájdi si ženu" (pre mňa osobne najlepšie fotografie).

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

A atmosféra klubu aj s manželmi:

Obrázok blogu

Po odchode z klubu sme sa neponáhľali a prešli sa mestom. Mladomanželia si mohli oddýchnuť, nadhať sa čerstvého vzduchu a ja som urobl zopár obrázkov.

Obrázok blogu

Výber z ďalších fotografií ktoré v ten deň vznikli:

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Peter Grejták

Peter Grejták

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Grejty Zoznam autorových rubrík:  FotografieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu