reklama

Bol som ženou na Pokeci

Tušil som to, teraz to mám overené: máme plné gule a jeden z 11-tich má aj trošku rozumu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (39)

Minule nadránom som si zo zvedavosti chcel skúsiť rolu ženy na azete, zvolil som miestnosť Sexzoznamka. Ako svoju uvádzaciu vetu na obrazovku som zvolil "Mám chuť.", do profilu som napísal "Milujem to..." Po skúsenostiach na pokeci (občas sa nudím, mám chuť komunikovať, tak poznám mužskú rolu: napíšete stovke, ozve sa jedna, aj to len raz) som bol veľmi zvedavý na reakcie. Prišli. Nejedna.

Okamžite, ako sa moja veta objavila na obrazovke, prišlo mi 22 RP (pre veci neznalých: ide o tzv. rýchlu poštu, súkromnú formu komunikácie na Azete). A neustále pribúdali nové. Aj napriek tomu, že bolo pred jednou ráno. Tak, a tu trebalo začať triediť. Mnohí okamžite chceli sex. Obvykle šlo o vety typu "aj ja mám chuť" a podobne. Niektorí mali toľko slušnosti, že sa opýtali na čo mám chuť ja:)

Keďže ich bolo priveľa neodpisoval(a) som všetkým. Niektorým som napísal(a), že mám chuť na všeličo, od sexu až po volské oči (o tom ešte bude reč), niektorých som pobalamutil(a) na sex, voľakomu som napísal(a), že mám chuť na jedlo... tak nejak rôzne, komu som čo stihol(la) a čo mi napadlo. Väčšina odpísala späť. A to sú vám veci, to vám teda poviem.

Muži sú zjavne rôzni. Ale takto asi ženu nenabalia (niežeby som bol ideálny balič alebo nebodaj partner). Dostalo sa mi všeličoho: od pozvaní na "kávu" až po farbistý opis lízania môjho fiktívneho prirodzenia (prirodzenie mám reálne, ale nejedná sa práve o rodidlá). Je evidentné, že som chlap a teda môj postoj k vetám, aké mi písala väčšina nie je práve pozitívny. Iste sa nájdu ženy, ktorým takáto komunikácia vyhovuje (13-ročné slečinky chichotajúce sa pri slove "penis" nerátam). Väčšina chlap(c)ov je šialene trápnych, sliny(?) im vidieť aj na písmenkách. Odporúčam masturbáciu pred začatím komunikácie. A to nie len v záujme zachovania zdravého názoru žien na chlapov, ale môže to slúžiť aj ako pomôcka k následnému gentlemantskému správaniu sa.

Keď som si skúsil predstaviť, ako sa asi cíti obyčajná žena, hľadajúca muža skrz server azet.sk, dospel som k záveru, že bohviečo nenájde. Drvivá väčšina chlap(c)ov boli vyslovene vtieravé indivíduá. Len s dvoma som sa porozprával(a) príjemne: s jedným chalanom, ktorého nick si nepamätám som sa rozprával(a) o jedle a veru sme sa narehotali (jeho vtipné komentáre stáli za to). Vyhral užívateľ s nickom "kanguu" (bez úvodzoviek). Komunikácia s ním začala zrejme nejakou bežnou vetou, pokračovala všeličím možným, od jemných lichôtok až po umývanie zubov a prezliekanie sa do pyžama, proste sme kecali o bežných veciach. Ten chlap to naozaj vedel, vždy napísal niečo o sebe, ale hlavne sa zaujímal o moje postoje, nálady (veď som bol ženou!) a podobne. Jednoznačne vyhral. Jemu jedinému som nakoniec napísal pravdu, teda že som chlap. Jednoducho som nemal to srdce ho dlhšie vodiť za nos. Jeho reakcia bola skvelá: vôbec sa nehneval a naviac podotkol, že mu bolo divné, že nám debata tak dobre išla. Raz darmo, chlapské debaty...


Záver: Ak hľadáte partnera, dá sa nájsť. Ak hľadáte partnerku, počkajte až budete mať nad 20 rokov a trošku rozumu. Každopádne, neublížite svojej povesti, ak sa budete držať hesla Pomaly ďalej zájdeš. Ak napíšete, že ste žena hľadajúca sex, hrozí vám okamžitý písmenkový gang-bang.

P.S.: Kanguu: snáď ti zverejnenie nicku prinesie nejeden príjemný rozhovor, ber to ako revanš za vodenie za nos:)

Peter Grejták

Peter Grejták

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Grejty Zoznam autorových rubrík:  FotografieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu