Musíme v Tescu čakať?

Autor: Peter Grejták | 8.7.2008 o 10:00 | Karma článku: 7,72 | Prečítané:  2849x

Nebudem nadávať, len sa trošku čudujem, prečo jednoduchým spôsobom neuľahčujeme svoj život a nervy. Na oboch stranách. Zašiel som do Tesca, oddelenie elektroniky. Tovar som si bol obzrieť deň vopred, stačilo ukázať prstom, zaplatiť a hajde gratulovať.

Nedeľa, zamestnancov málo. Prišiel som na oddelenie, ani živej duše. A tak treba stáť a čakať. Vďaka svojej netrpezlivosti čakám krátko ale keďže také postávanie neznášam, útrpne. Postele nemajú, milovaná horizontálna poloha sa nekoná. Po minúte (vravím že čakanie nenávidím) obzerania sa idem využiť svoje právo na kvalitné služby na informácie, zdôveriť sa peknej dáme so svojimi túžbami. Tá ma prijala v plnej miere, služobne ohlásila pracovníka elektra nech sa dostaví na pracovisko. Ešte cestou k informáciám som zazrel dve dámy vykladajúce či dokladajúce tovar, ale nechcel som byť posielaný kade-tade, preto som zvolil tie informácie. Pani prišla, obslúžila vyššie spomínaným spôsobom za dve minúty.

Keby ma ale bolela noha tak ako deň vopred, asi by som niekoho-niečo (najradšej celý obchod aj so svetom ho obklopujúcim) rozdrel v zuboch, nehovoriac o niekom, kto má fyzické postihnutie a chodí len sťažka. Alebo keby som kupoval viacero vecí a nikde nikoho, to by bola trasa: vec A - informácie - vec B - informácie - vec C - informácie - atď.

Neverili by ste, jednoduchá vec mi napadla. Ak ste boli v hoteli, mávajú tam také čo robí ciglilingi alebo píp. A predstavte si aký by bol svet ideálny, keby také niečo bolo v obchodoch. Prídete k elektru, nikde nikto (ako som povedal, nechcem nadávať, v nedeľu je to štandard, aj keď by sa dalo polemizovať o takomto štandarde). Pri pokladni na oddelení (na tom elektre sa dalo chvalabohu platiť na mieste, nemusel som postávať v rade pri pokladni) by bolo tlačidlo a reproduktorík. Zamestnanec by mal niečo podobné. Stlačíte, jemu to zapípa pripnuté na opasku, príde. V ideálnom prípade má aj zamestnanec aj tlačidlo, ktorým vám dá na vedomie (kôli tomu spomínaný reproduktorík pri pokladni - môže sa stať že prepočuje hlásenie alebo tak, stlačíme po chvíľke zasa), že zaregistroval zákazníka, príde, obslúži a môže ísť ďalej vykladať tovar. Nechcem z predavačov robiť poskokov. Ale keď je práve zaradený na inom mieste, ktoré je preň druhoradé (Tesco slúži ako príklad, deje sa to vo všetkých podobných reťazcoch, Baumax, Hypernova....), bolo by fajn, keby vedel, kedy má byť na tom primárnom. Zákazníci sa nebudú s personálom vadiť, jednej aj druhej strane sa ušetria nervy. Aj u nás v zelenine, aj v meste v akvaristike majú zvonček oznamujúci že niekto otvoril dvere.
Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Dobré ráno

Dobré ráno: V očkovaní je chaos, každý si robí po svojom

Ako vyzerá vakcinácia na Slovensku.

Komentár Petra Schutza

Keď vedenie štátu mentálne nestíha

Riziko, že "kontinuálny skríning" situáciu zhorší, nie je zanedbateľné.


Už ste čítali?